...حقوق نوشت...

نویسندگان
پیوندها

امتیاز...

فاطمه علیزاده | دوشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۰، ۱۲:۲۴ ب.ظ
سلام به همگی...

من تو یه مسابقه ای که سایت پارسه برگزار کرده بود شرکت کردم و جز ۱۰۰ نفر نهایی شدم اما

این مرحله اولش بود برای مرحله بعدی نیاز به کسب امتیاز مثبت دارم ...

خوشحال میشم به این ادرس سری بزنید و به نظرم رای بدین ...

ضمنا اسمم چهارمین اسمه ...فاطمه علیزاده...

اینم ادرسش :

http://www.1moretest.ir/100-نظر-برتر/نظرات-برتر-پرسش-ظرفیت-تست-زنی-افراد.html

پیشاپیش ممنون...

 

  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۱۶)

  • ღ♥ღمــریم ღ♥ღ
  • سلام
    اول عیدت مبارک...

    بعدش چششششششششششم راس دادم
    پاسخ:
    ممنون خانوم ...عیدتوهم مبارک...
    سلام همکار وب جالبی داری خوشحال میشم به منم سری بزنی و باهم تبادل لینک داشته باشیم
    سلام
    این کارو انجام دادم
    در ضمن
    خدا قوت از فعالیت وبللاگ پر محتوای شما
    پاسخ:
    خیلی ممنون...
    انگار شما با امتیازتون همینجوریش هم اول هستید-رای دادیم
    پاسخ:
    خیلی ممنون...
    سلام وبلاگ قشنگی دارید.
    آفرین بر تو
    امیدوارم موفق باشی گلم
    من بهت رای میدم
    پاسخ:
    خیلی ممنون...
    اگه موافق با تبادل لینکی خبرم کن عزیزم
    ممنونم
    شما با افتخار لینک شدی
    بازم بیا پیشم
  • امین (حقوق کیفری)
  • سلام من براتون امتیاز مثبت دادم ولی بنظر من:
    ظرفیت تست زنی هر فر مربوط به سه مرحله ی ادراک-تثبیت و تسلطه
    مرحله ادراک فقط مربوط به آشنایی با علم و پایه ی آن است که تندخوانی می شود
    مرحله ی تثبیت مربوط به طبقه بندی موارد مطالعاتیه که مانند قفسه ی کتابخونه میمونه که وقتی فرد دنبال کتاب خاصی می گرده زود میره از گروه اجتماعی-فرهنگی-سیاسی یا ..... و براساس حروف الفبا کتاب مد نظر رو پیدا میکنه در کمتر از چند ثانیه
    مرحله ی تسلط مربوط به احاطه بر مطالب از طریق تست زنی-نت خوانی و بعضی موارد دیگر هست
    پاسخ:
    خیلی ممنون..
  • یکی مثل بقیه بندگان خدا
  • بسم رب النور
    سلام
    ممنون عزیزم
    باافتخار لینک شدید.
    یاعلی
  • پرواز بدون بال(همطاف)
  • سلام خانم علیزاده
    بهتون رای مثبت دادم و با اجازه و افتخار در وبلاگم لینکتون کردم.
    برقرار باشید
    پاسخ:
    خیلی ممنون ...لطف کردین
  • جواد عبدالهی
  • سلام خانم علیزاده.تبریک میگم بخاطر وب زیباتون.اگه تمایل دارید به تبادل لینک، خبرم کنید.
    با سلام و تبریک به خاطر وبلاگ خوبتون.اگر مایل به تبادل لینک با ما هستید ابتدا ما رو با نام حقوق دانشگاه ازاد شیراز لینک کنید و بعد به ما خبر دهید که با چه عنوانی بلینکیمتون...

    با تشکر
    با تشکر

    شما لینک شدید
  • کارآموز وکالت دادگستری
  • سلام
    من اتفاقی پروفایلتون رو خوندم
    باید خیلی انسان فعال و موفقی باشید با 60و خورده ای موفقیت به این سن کم
    موفق باشید.
    پاسخ:
    لطف دارید.
  • سعید معصومی
  • سلام
    خسته نباشید
    سرکار خانم علیزاده طبق فرمایش جنابعالی بنده نیز در رای دهی نظرسنجی مذکور شرکت کردم و به نظرتان رای دادم . مزید توفیقات جنابعالی را از درگاه پرودرگاه متعال مسئلت دارم ...
    موفق باشید و پایدار
    پاسخ:
    خیلی ممنونم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی